תנאים כלליים

שירותי אחסון

  1. שירותי האחסון הינם לתקופה של 12 חודשים ולא ניתן לבטלם או לקבל החזר כספי בגינם.
  2. שירותי האחסון כוללים גיבוי באופן סדיר. הגיבויים מתבצעים אוטומטית אחת ליממה למשך 30 יום אחורנית.
  3. שירותי האחסון כוללים שחזור מגיבוי וטיפול בנפילות אתר מהרשת, בשעות העבודה של החברה.
  4. תחילת תקופת האחסון תיחשב מרגע פתיחת חבילת אחסון ללקוח, בין אם לאתר, דף נחיתה או עמוד בבניה
  5. קבצי האתר יאוחסנו בשרתי STG ולא יועברו לספק אחסון אחר לתקופה של שנתיים מעלייתו לאוויר. לאחר שנתיים האתר יוכל להיות מאוחסן בשרת אחר לבחירת הלקוח
  6. על מנת למנוע פגיעה בזמינותו של האתר, במידה ותחול חריגה משטח האחסון אשר הוקצה במסגרת הסכם זה, יועלה הלקוח אוטומטית למדרגת האחסון הבאה והתשלום יותאם למדרגה החדשה.
  7. זמינות האתר המינימלית הינה 99%. עד 1% מזמן התפעול יוקצה לטיפול ותחזוקת השרת
  8. אחסון האתר מתבצע על גבי שרת שיתופי. במידה והאתר מספק שירותים חיוניים או בעל תעבורת eCommerce גבוהה, STG ממליצה לאחסן את האתר בשרת VPS או בשרתים כפולים המיועדים לזמינות גבוהה מאוד. שרתים אלה מתומחרים בנפרד 

הדרכות טלפוניות ותמיכת קוד אתר

  1. שירותים אלו ניתנים בהיקף מקסימלי של עד שעתיים חודשיות.
  2. שעות העבודה הניתנות מתוזמנות עבור הלקוח ולכן אינן ניתנות לצבירה.
  3. מענה לקריאה יינתן עד 24 שעות ממועד הפנייה.
  4. בקשות תמיכה והדרכה ישלחו באמצעות המייל לכתובת: support@stgweb.com יש להסביר את מהות הבעיה בצורה ברורה ולצרף צילומי מסך במידה ויש.
    פניות לא ברורות יצריכו זמן עבודה נוסף במסגרת תכנית השירות.
  5. הדרכות טלפוניות יתואמו מראש מול הלקוח.
  6. טיפול בתקלות על ידי השתלטות מרחוק יתבצע באמצעות תוכנת AnyDesk או TeamViewer.
  7. פתרון באגים כולל את זמן איתור הבאג וטיפולו.
  8. שעות עבודה נוספות יתומחרו בנפרד בעלות שעתית של 360 ₪ + מע"מ לשעה (לאחר הנחת לקוח קיים 10%)
  9. מענה לתקלה משביתה בשעות הפעילות – תחילת טיפול עד 4 שעות ממועד הפנייה.
  10. מענה לתקלה משביתה מחוץ לשעות הפעילות יינתן ללקוחות במסלולים STANDARD, או PRO בלבד, בתוספת תשלום ובכפוף לשעות הפעילות: ימים א'-ה' 18.00-22.00, ו' 9.00-13.00 (לא כולל ערבי חג וחג)

הזנת תכנים

  1. שירות זה ניתן בהיקף מקסימלי של עד שעתיים חודשיות.
  2. שעות העבודה הניתנות מתוזמנות עבור הלקוח ולכן אינן ניתנות לצבירה.
  3. תחילת מענה לבקשת שירות הזנת תכנים – עד 3 ימי עסקים.
  4. שעות עבודה נוספות יתומחרו בנפרד בעלות שעתית של 180 ₪ + מע"מ לשעה (לאחר הנחת לקוח קיים 10%).

עדכון תוספים

עדכון תוספים יתבצע אחת לרבעון, ובמידה והתנאים הבאים מתקיימים:

  • האתר נבנה מינואר 2020 ואילך
  • לא קיימת התנגשות עם תוספים אחרים
  • גרסת העדכון יציבה מספיק

במידה ועדכון התוסף ידרוש התאמות פיתוח בקוד האתר, עבודת ההתאמה תתומחר בעלות שעתית מופחתת: 360 ש"ח + מע"מ לשעת עבודה (במקום 400 ש"ח + מע"מ)

שעות פעילות

תמיכה, הדרכה ומענה טלפוני בימים א'-ה' בין השעות: 09.00-18.00, למעט ערבי חג וחג.

שדרוג התכנית

בקשה לשדרוג התכנית ניתן לשלוח למייל support@stgweb.com או לפנות למנהלת הפרויקטים עדי לוין, נייד: 050-3450032,  מייל: adi@stgweb.com

הפסקת השירות

  1. כל התכניות מתחדשות על בסיס חודשי.
  2. בקשה להפסקת השירות תתבצע באמצעות שליחת הבקשה למייל support@stgweb.com עם ציון פרטי הלקוח וכתובת האתר, וכן קבלת אישור במייל חוזר מצוות התמיכה של STG, בהתראה של חודש מראש ועד התאריך 20 לחודש.

יש לך שאלה?

אנחנו הכתובת